Veelgestelde vragen aan Villa4Kids

Veelgestelde vragen aan Villa4Kids.nl

Op deze pagina vind je vragen die al eerder zijn gevraagd door klanten. Misschien staat je vraag al wel op deze pagina. Staat je vraag er niet tussen? Stuur je vraag dan naar Villa4Kids. Ik help je graag.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb een fout adres doorgegeven.
Neem zo snel mogelijk contact op met Villa4Kids op telefoonnummer 06-29085219.

 

Ik ontvang geen bevestigingmail of andere mails van jullie, maar mijn e-mail adres klopt wel.
Wanneer je je email-adres goed hebt doorgegeven komen deze mails waarschijnlijk in je spambox terecht. Dit gebeurt vaak bij Outlook en Gmail adressen.
Staan de mails ook niet in je spambox? Waarschijnlijk is je e-mail toch niet juist. Mail dan naar info@villa4kids.nl.

 

Wat zijn de verzendkosten?
Voor een afleveradres in Nederland zijn de verzendkosten € 5,50
Voor een afleveradres in belgie zijn de verzendkosten € 8,95.

 

Ik wil gebruik maken van acheraf betalen via Klarna, maar dat lukt niet.
Kies je voor Klarna achteraf betalen in het betaalmenu dan controleert Klarna je gegevens online en real-time op kredietwaardigheid. Zij keuren je verzoek goed of niet.
Wordt je verzoek afgekeurd dan krijg je direct de mogelijkheid om een andere betaalmethode te kiezen.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bestellingen worden van maandag t/m vrijdag dagelijks verstuurd. Het kan voorkomen dat een bestelling de volgende werkdag wordt verstuurd. Elke bestelling heeft een Track en Trace code. De voortgang van het bezorgen van je bestelling kun je zelf volgen met deze code. De Track en Trace code ontvang je 's avonds per e-mail op het opgegeven e-mail adres.

Let op. Op vrijdagavond, zaterdag, zondag en met landelijke feestdagen worden er geen bestellingen verstuurd.

www.villa4kids.nl gebruikt cookies om het online winkelen op deze site zo gemakkelijk mogelijk te maken. Door verder te kijken op deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Bekijk de Privacy en Cookiebeleid pagina.
SLUITEN